Blooming Sparkly Red Rose teNtaNg aKu: time ksih daus ;)


Glitter Text @ Glitterfy.com


Jika saya teringatkan awk, cePat cepat saya ISTIGHFAR...

Agar DIA tahu saya tetap mengingatiNYA walaupun saya ada awk......

Friday 14 December 2012

time ksih daus ;)


time ksih abg sbb watkn kek utk kli 2... sdp sgt3.... hehe mak syg ckp pndai abg wat, :D lps nie leh bkak kdai kek kn , mse abg bg 2 malu jgk taw nk amek... sbb syg xpernah watkan utk abg,,sbb syg xreti... klu nk syg watkan tnggu syg bljr wat ntie bwu syg watkan utk abg ^^ lpas nie bg byk2 lg taw ( hehe xdela gurau je) syg bngga ngn abg,,sbb pndai msak,pndai wat kek... untungnye kn kn mak n ayh dpt anak mcm abg hihi jgn kembang plak taw haha :P lg skali time ksih sgt3, syg hargai... i love you.... ;) '' semoga Allah satukan kte di dunia ngn di akhirat'' amin amin amin 

No comments:

Post a Comment