Blooming Sparkly Red Rose teNtaNg aKu: 26.11.2012


Glitter Text @ Glitterfy.com


Jika saya teringatkan awk, cePat cepat saya ISTIGHFAR...

Agar DIA tahu saya tetap mengingatiNYA walaupun saya ada awk......

Tuesday 27 November 2012

26.11.2012

26.11.2012 …. Dalam 1 mse trikh nie memberikan aq kegembiraan dan kesedihan… :’(   Pertama, aq  gembira sbb aq kuar ngn die,,,lps rndu ehehe… kteowg g mkn mcd g jln2, g tgok wyang, n yg pling aq ske kteowg g amek gmbr,,ade la dlm 10 keping kteowg amek,,die smpan 3 kping, n aq smpn 7 keping best giler.. rndu sgt2 kt die, tp xpuas la kuar ngn die rse xnk je blik hihi tp ape leh wat nk xnk kte blik jgk,,,laen kli leh jmpe lg…. yg kedua, aq xdpt SPA… die tlis aq xberjaya,, hehe xpe leh cbe lg… n yg pling aq sedih sgt2 sbb aq  TAK dpt hostel…bdk2 blik aq ita ngn niesa je yg dpt..yaya,aq ngn mas xdpt pun… pas nie kteowg xdpt gurau2 mcm slalu… erm nthla skit ati tgok sume kputusan yg dpt 2… kputusan 2 sume kuar dlm 1 tarikh… aq hrp2 srt ryuan aq diterima oleh pihak kolej… kdg2 xtwu npe idup nie ssh sgt kte nk truskan… npe erk ble kte dah serasi ngn kwn2 slalu xdpt bersama?? :’(

2 comments:

  1. itu lah kehidupan yang kita kena lalui . aq pun tak dapat asrama masa sem 3 . trus ddk asing2 dgn kawan2 . sedihhh jgak sbb tak dpt gurau macam selalu . tp kita still satu kolej kan boleh brgurau jgak :) apa2 pun keep SMILE :)

    ReplyDelete
  2. hehe tenxs :) tp msti hbngan 2 xsrapt sblm2 nie kn

    ReplyDelete