Blooming Sparkly Red Rose teNtaNg aKu: tabahkan atiku


Glitter Text @ Glitterfy.com


Jika saya teringatkan awk, cePat cepat saya ISTIGHFAR...

Agar DIA tahu saya tetap mengingatiNYA walaupun saya ada awk......

Saturday 20 October 2012

tabahkan atiku



                     " Ya Allah bantulah hambamu ini untuk lupakan die... stiap kali aq cbekan die msti xleh,,, kau kuatkan la atiku supaya tabah hadap nie sume... supaya hamba dpt lupakan de Ya Allah.. berilah ptunjuk utk hamba lupakan die,,, "

stiap kli aq cbe nk lpekn die msti aq t;ingt time die wat lawak, time aq ngn die bkn senang nk lpekan... dgn skp die yg periang buatkan aq ingt kan die... aq hrp aq leh lpekan die... sedih sgt2 ble t;ingt kan die...aq ingt die btl2 ngn aq smpai ble2 tp sume 2 xmungkin akn t'jd... aq da cbe lpekan die,,,tp xtwu la knp ssh sgt nk lpekn die???????

bestnye klu die seowg yg btl2 tunaikan jnji,, die kta die akn slalu ngn aq wluape pn berlaku tp skrng nie die xngn aq ble die ade mslh....die kta die terpaksa ikut ckp ayah die... tp xslhkan klu die pertahankan hbgn aq ngn die,,, erm nthla... xtwu yg mne yg btl.. rambut sme htm ati mnusia laen2... :'(

aq hrp sgt2 aq leh lpekan die n lpekan sume kngan aq ngn die... n aq hrp aq jmpe yg terbaek,,, 1 je aq hrp aq nak laki 2 btl2 mcm ayh aq,,,, yg slalu wat emak happy, ssh sgt nk tgok ayh n emak bergduh,,,,ssh sgt nk tgok emak sedih.,,, aq nk laki yg slalu sbr mcm ayh yg slalu sbr ngn emak n kami adek beradik.... Ya Allah kau makbulkan la doaku ini ..AMIN

No comments:

Post a Comment