Blooming Sparkly Red Rose teNtaNg aKu: annual dinner


Glitter Text @ Glitterfy.com


Jika saya teringatkan awk, cePat cepat saya ISTIGHFAR...

Agar DIA tahu saya tetap mengingatiNYA walaupun saya ada awk......

Saturday 20 October 2012

annual dinner


                                          nie roomate aq : ita, yaya, aq, mas dan niesa ;)


                                           nie classmate : hehe daus, mas,aq,niesa dan mirul

                                                                 
                                                                    yaya dan aq

19/10/12 g annual dinner kt  Hatten Square Hotel, Melaka

best la jgk tp makanan die xpuas,,,, nasi skit je die bg mntk tambah xdpt2... hehe first time mkn kt hotel, mkn pun msti kena cover2 kan,,,,tp tbe je dgr bunyi sudu dr meja2 yg terdekat,,, ape lg kte pun da xcover lglantak la nk bunyi sudu ker ape aslkn kenyang... ade mber 1 meja ngn aq bpak selamba,,,mle2 die mkn ayam pakai sudu,,, lme2 tgn die ngn perlahan2 makan ayam pkai tgn hehe,,,aslkan puas,, :D tp mmg best la,,, tmpat die cntik sgt2,,,, rugi la spe yg xg,,, bangga jd owg Melaka sbb melaka ade hotel cntik mcm nie haha tbe2 je....  ^_^  yg kt ats 2 kwn2 aq cntik kn dieowg,,,yg sblh aq 2 yaya die dekan auw,,, pndai kn die,,, tp syg die dekan sowg2,,,xnk ajak kteowg skli hehe xpela kteowg bg die pluang... :D klu g mkn kt hotel mcm nie ngn pkwe bestnye kn,,,, msti nmpk sweet haha... mngrut plak kn,,, okey la nie je nk cite,,, ;) bye salam <3

No comments:

Post a Comment