Blooming Sparkly Red Rose teNtaNg aKu: OUTING!!!!!!!!! ;)


Glitter Text @ Glitterfy.com


Jika saya teringatkan awk, cePat cepat saya ISTIGHFAR...

Agar DIA tahu saya tetap mengingatiNYA walaupun saya ada awk......

Saturday 10 November 2012

OUTING!!!!!!!!! ;)



                                                      28 NOV 2012 (SATURDAY)

hye...salam...


          Mse 2 kteowg kuar..die amek aq kt kolej, die dr umh... hehe best,,, kteowg g jln2,, g mkn,, g tgok wayang,,,kteowg tgok cite kt ats 2... tjuk mcm xbest tp ble da tgok best sgt2,,,, mmg la da tgok wayang ngn bf,,klu cite 2 xbest pn jd best hehe xla memaen je... ;) aq hrp sgt2 hbngan aq ngn die kekal wat slme2nye... aq dah mula syg kn die.... skp die yg klkar sntiase wat aq t'snyum... :D aq nk BAHAGIA 2 smpai ble2... aq hrp die yg t;baek wat diriku... AMIN ...

No comments:

Post a Comment