Blooming Sparkly Red Rose teNtaNg aKu: diaaaaaaaaaaaaa :)


Glitter Text @ Glitterfy.com


Jika saya teringatkan awk, cePat cepat saya ISTIGHFAR...

Agar DIA tahu saya tetap mengingatiNYA walaupun saya ada awk......

Saturday 17 November 2012

diaaaaaaaaaaaaa :)

Muhammad Firdaus Rafiq..... aq syg sgt2 die... :) 
aq hrp2 die adlah jodoh yg terbaek wat aq....
n perkara pertama yg aq tkut sgt...ialah aq tkut 
die maenkan prasaan aq...
jauhkanla sume 2 Ya Allah.
 aq xtwu nk cri laki cm ner lg,,,,die je la yg aq hrp
 yg terbaek...aq slalu berdoa supaya Allah
 tetapkan lah ati aq ngn aq die supaya ati kami 
xberubah antra 1 sama laen....  aq tkut sgt2 1 ari 
ntie die berubah,, :'(mmg owg kta 
hbngan 2 mnis mse baru2 je,,, tp aq hrp hbngan 
aq ngn die bkn mcm 2, aq nak eppy je ngn 
die sampai ble2....aq tkut sgt2 
khlngan dieeeeeeeeeeeeee..... :/

No comments:

Post a Comment